معیار های انتخاب یک شرکت حمل اثاثیه مناسب چیست؟ 1402.03.24
در مجموع انتخاب شرکت مناسب ، نتایج این مطالعه به مقامات دولتی، سیاستگذاران و بازاریابان در بخش املاک کمک میکند تا مداخلات و کمپینهای مؤثرتری طراحی کنند. بر اساس مرحلهای که به آنها رسیدهاند، گروههای هدف را میتوان با استفاده از مداخلات مناسبی که برای ایجاد انگیزه در آنها برای حرکت بیشتر در طول فرآیند تغییر رفتار طراحی شده است، مورد خطاب قرار داد. ساختار باقی مانده مقاله به شرح زیر است. ابتدا، مروری بر ادبیات یک نمای کلی از شواهد تجربی از عوامل تعیینکننده نقل مکان به خانههای با انرژی کارآمد ارائه میکند و مهمترین یافتهها را در رابطه با عوامل اجتماعی-روانشناختی که رفتار طرفدار محیطزیست را مطابق با یک فاز ترویج میکنند، خلاصه میکند. مدل تغییر رفتار از بررسی، ما فرضیههایی را در مورد عوامل تعیینکننده تصمیمگیری برای نقل مکان حمل اثاثیه منزل در اصفهان صدرابار sadraabar به خانههای کم مصرف به دست میآوریم. در مرحله دوم، ما در مورد روشها و نتایج یک نظرسنجی از شهروندان یک شهر متوسط در سوئیس، یعنی لوسرن،
- ۰ ۰
- ۰ نظر